2012. máj. 30.

Provence másodszor: Mireille kertje

Talán emlékeztek első, külföldön készített cikkemre, melyben egy magyar festőművész-illusztrátor, Szittya Gábor otthonát és munkáit mutattam be. /a teljes cikket a 2011-es vizitek közt, itt olvashatjátok/
Nagy örömömre szolgál, hogy az olvasóim elé tárhatom második francia cikkemet, mely egy 200 éves provencei villáról és bájos lakójáról Mireille-ről szól. Az ő vendége voltam ebben az elképesztő házban és kertben, mellyel napokig nem tudtam betelni. Remélem tetszik majd Nektek is akár itt az ízelítőben, akár a júniusi Lakáskultúrában.















4 megjegyzés:

  1. A télikert irigylésre méltóan gyönyörű...Vágyom rá...Micsoda növénydzsungel mindenütt!Igyekszem én is hasonlót teremteni magunknak itthon, hogy ne csak a vágyakozás maradjon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Képzeld, azóta én is buzgón kertészkedem itthon...hogy egyszer kiírhassam a kertemre, amit Mireillenél láttam: "secret garden"

      Törlés
  2. Megértelek, a ház is tetszik! Egyedi s látszik, hogy ÉLNEK benne!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez egy élő épület. Engem kizárólag azok az otthonok érdekelnek itthon, nálunk is. Köszi, hogy olvasol... K.

      Törlés