2011. aug. 17.

A Főnök szabadságra ment…

Szűcs Eszter, a Lakáskultúra főszerkesztője megírta az augusztusi lapszám beköszöntőjét, majd kivette rendes évi szabadságát. Ezúttal azonban a főszerkesztő levele egyben búcsúzás is a laptól és a szerkesztőségtől, s Eszter megérdemelt szabadsága is jó pár évtizedig tart majd… Sokunknak hihetetlen számok szerepelnek a búcsú soraiban: harmincnégy év ugyanazon munkahelyen… tizennyolc ebből vezető szerkesztőként, tizenhárom főszerkesztőként egyazon lapnál….
Csak a leghűségesebbek, legszívósabbak, szakmájuk iránt legelkötelezettebbek vetemednek ilyen teljesítményre és csinálják végig sikeresen azt, majd elegáns mozdulattal átadják helyüket a következő generációnak. „Jó érzésekkel búcsúzom. Hálával és köszönettel a szívemben. Ezután eggyel több olvasója lesz a Lakáskultúrának!” – zárja levelét Szűcs Eszter, akit mostantól szeretettel köszöntök az olvasók sorában és kívánok neki tartalmas, aktív és felhőtlen nyugdíjas éveket.
Talán egyszer megosztom Vele, hogy mennyi mindent köszönhetek Neki… a bátorítást, ötleteim és cikkeim pártfogását és 2006-óta a vizitkártya rovat – nyomtatott gondolataim - megszületését. S hogy a vizitblog is mindjárt egy éves…
Jó pihenést, Főnök! Köszönöm, hogy olvasol…és én írhatok.




5 megjegyzés:

  1. Ennyi kemény év útán mindenkinek eljön a megérdemelt pihenés,reméljük azért még találkozunk vele talán Ö is csinál egy bloggot:)

    VálaszTörlés
  2. Valóban, olvasóként azt éreztem ki a "búcsúleveléből", hogy ezt is mint mindent: okosan, elegánsan...
    S ha jól értem, Nélküle nem jöhetett volna létere a "vizitkártya", a személyes kedvencem. Ezért külön hálás vagyok Neki, így utólag is :)

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom ez előttem szólóhoz: én egy időben a Vizitkártya miatt vásároltam meg a Lakáskultúrát...
    Azért az egészet végigolvastam, és nagyon szerettem!

    VálaszTörlés
  4. köszönöm az őszinte sorokat Eszter nevében is.Ígérem, hogy szép lassan felcsalogatom a facebookra Őt és talán még igazi bloggerina válik belőle...volna mit írnia, hisz nem ismerek mást, aki ennyit tud a lakberendezésről, annak kezdeteiről Magyarországon.

    VálaszTörlés
  5. Jó egészséget, pihenős, hosszú éveket kívánok Eszternek.Jó lenne még hallani Róla,akár egy vizitkártyás látogatás kapcsán is.... Én imádom Eszter Régi tárgyak vonzásában c.könyvét.

    VálaszTörlés